ДРУКОВАНІ РОБОТИ
друкованих праць
Чаркіної Тетяни Іванівни
№
з/п
|
Назва
|
Хар-тер
робо-
ти
|
Вихідні дані
|
Обсяг
|
Співавтори
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1.
|
Становлення «німецької історичної школи в
політекономії» (др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.).
|
друк
|
Збірник наукових праць. Серія «Історія та
географія». – Х.: Майдан, 2006. – Вип. 21-22. – С. 74-77.
|
4
|
-
|
2.
|
Німецька історіографія другої половини ХІХ
століття про джерела первісного нагромадження капіталу
|
друк
|
Збірник наукових праць. Серія «Історія та
географія». – Х.: Майдан, 2006. – Вип. 24. – С. 41-45.
|
5
|
-
|
3.
|
М. Вебер та В. Зомбарт про вплив релігійного
фактору на зародження капіталізму
|
друк
|
Збірник наукових праць. Серія «Історія та
географія». – Х.: Майдан, 2007. – Вип. 28. – С. 233-237.
|
5
|
-
|
4.
|
Розвиток капіталізму в Німеччині наприкінці ХІХ
–на початку ХХ століття у працях В. Зомбарта
|
друк
|
Вісник Луганського національного університету
імені Тараса Шевченка. – Луганськ: «Луганський національний університет імені
Тараса Шевченка», 2008. – Вип. 15 (154). – С. 250-256.
|
7
|
-
|
5.
|
Ґенеза капіталізму в німецькій історіографії
другої половини ХІХ – початку ХХ століття
|
друк
|
Збірник наукових праць. Серія «Історія та
географія» / Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.
Сковороди. – Х.: Планета-Прінт, 2008. – Вип. 33. – С. 106-111.
|
6
|
-
|
6.
|
Становлення «німецької історичної школи в
політекономії» др. пол. ХІХ – поч.ХХ ст.).
|
друк
|
Програма та анотації доповідей Міжнародної
наукової конференції «Краєзнавство і учитель – 2006» / Харківський
національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. – Х.: Майдан,
2006. – С. 10.
|
1
|
-
|
7.
|
Німецька історіографія другої половини ХІХ
століття про джерела первісного нагромадження капіталу
|
друк
|
Програма та анотації доповідей Міжнародної
наукової конференції «Краєзнавство і учитель – 2007» / Харківський національний
педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. – Х.: Вавилон, 2007. – С. 41.
|
1
|
-
|
8.
|
Німецька історіографія другої половини ХІХ –
початку ХХ століття про ґенезу капіталізму
|
друк
|
Матеріали Міжнародної науково-практичної
конференції молодих учених «Шевченківська весна. Історія». – Вип. VІ : У 2
част. / Редкол.: проф. В. Ф. Колесник (голова), к.і.н. Ю.В. Латиш (відп.
секр.) та ін. – Ч.2. Праці аспірантів та студентів : У 2-х т. – Т.2. – К.: СПД Цимбаленко Є.С.,
2008, – С. 203-205.
|
3
|
-
|
9.
|
Вернер Зомбарт про капіталістичний розвиток
Німеччини у ХІХ столітті
|
друк
|
Матеріали четвертої Міжнародної
науково-практичної конференції «Розвиток наукових досліджень – 2008» –
Полтава : ІнтерГрафіка, 2008. – Т.4. – С. 86-88.
|
3
|
-
|
10.
|
Вебер про вплив релігії на зародження
капіталізму
|
друк
|
Матеріали п’ятої Міжнародної науково-практичної
конференції «Наукові дослідження – теорія та експеримент – 2009» – Полтава:
ІнтерГрафіка, 2009. – Т.4. – С. 96-98.
|
3
|
-
|
11.
|
«Німецька історична школа» другої половини ХІХ –
початку ХХ століття про ґенезу капіталізму
|
рукопис
|
Дисертація на здобуття наукового ступеня
кандидата історичних наук за спеціальністю 07.00.06 – історіографія,
джерелознавство та спеціальні історичні дисципліни. – Харківський
національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2011.-
203с.
|
203
|
-
|
12.
|
Гуманізація
освіти – найважливіший фактор соціальної стабільності
|
друк
|
Освітньо-наукове забезпечення
діяльності правоохоронних органів і військових формувань України. Серія:
Психолого-педагогічні науки. V Всеукраїнська науково-практична конференція (7
грудня 2012 року) / Державна прикордонна служба України, Національна академія
Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. –
Хмельницький: Видавництво національної академії Державної прикордонної служби
України імені Б. Хмельницького, 2012. – 248с. – С.209-210.
|
2
|
-
|
13.
|
Формування
творчої особистості фахівця у вищому навчальному закладі
|
друк
|
Пожежна безпека: теорія і
практика: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Черкаси:
АПБ імені Героїв Чорнобиля, 2012, - 491с. – С. 447-449.
|
3
|
-
|
14.
|
Погляди
Макса Вебера на зародження капіталізму
|
друк
|
Збірник наукових праць. Серія
«Історія та географія» / Харк. Нац.. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків:
Колегіум, 2012. – Вип.46. – 270с.- С. 59-63.
|
5
|
-
|
15.
|
Активізація пізнавальної діяльності курсантів на
заняттях з правових дисциплін шляхом застосування активних методів навчання
|
друк
|
Міжнародна науково-практична
конференція «Актуальні проблеми технічних та соціально-гуманітарних наук у
забезпеченні служби цивільного захисту» Черкаси: АПБ імені Героїв Чорнобиля,
2013.
|
3
|
-
|
16.
|
Активізація пізнавальної діяльності курсантів на
заняттях з правових дисциплін шляхом застосування активних методів навчання
|
друк
|
Засоби навчальної та
науково-дослідної роботи: збірник наукових праць. / за аг. ред. В.І.
Євдокимова і проф. О. М. Микитюка / Харк. нац. пед. ун-т. Г. С. Сковороди. –
Харків, 2013. – Вип. 40. – 256с. – С. 235-245.
|
11
|
-
|
17.
|
Формування ключових компетенцій випускника
вищого навчального закладу у сфері цивільного захисту
|
друк
|
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: Збірник наукових праць
/ за заг. ред. А. А. Сбруєва / СумДПУ ім. А. С. Макаренка – Суми, 2013. - №1
(27). – 467с. – С. 285-293.
|
9
|
-
|
18.
|
Впровадження компетентнісного підходу у
навчальний процес вищого навчального закладу
|
Міжнародна науково-практична конференція
«Педагогіка і психологія:
сучасні тенденції та чинники розвитку» (1-2
лютого
|
2
|
-
|
|
19.
|
Гуманизация системы образования: состояние и
перспективы
|
друк
|
Инновации в технологиях и образовании: сб. науч.
Трудов участников VI Международной научно-практической конференции «Инновации
в технологиях и образовании» (17–18 мая
|
4
|
-
|
20.
|
Антропологическая
направленность исторического познания как вызов современности
|
друк
|
Инновации в технологіях и
образовании: сб. учасн. участников VII Международной научно-практической
конференции «Инновации в в технологіях и образовании», 28–29 марта
|
5
|
-
|
21.
|
Історичне
пізнання як засіб національної ідентифікації
|
друк
|
Актуальні проблеми філософії та
соціології: зб. Наук праць / Національний університет «Одеська юридична
академія» – Одеса, 2015. Вип. 5. – 229с. – С. 204-207.
|
4
|
-
|
22.
|
Антропологізація
історичного пізнання в період постмодерну
|
друк
|
Гілея: науковий вісник: зб.
Наук праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. -
Київ, «Видавництво «Гілея»», 2014. –Випуск 89 (№ 10). – 467с. – С.
210-214.
|
5
|
-
|
23.
|
Методологічні
підходи досліджень ментальності
|
друк
|
Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди
«Філософія» / Харківський національний педагогічний університет он. Г. С.
Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2015. Вип.44. – 254с. – С. 108-118.
|
11
|
-
|
24.
|
Антропологічна
інтерпретація історичного пізнання
|
друк
|
«Освіта і доля нації». І. Кант
і Г. Сковорода: уявний діалог у сучасних соціокультурних контекстах:
Матеріали ХV міжнародної науково-практичної конференції (26-27 вересня 2014
року) / Харк. Нац.. пед. Ун-т он. Г.С. Сковороди. – Харків, ХНПУ, 2014. –
283с. – С. 265-268.
|
4
|
-
|
25.
|
Методология
исследований ментальности
|
друк
|
Инновации в технологиях и
образовании: сб. тр. Участников VIII Международной научно-практической
конференции «Инновации в конференція и образовании», 5-6 марта
|
6
|
-
|
26.
|
Роль
історичного пізнання у формуванні національної ідентичності
|
друк
|
Актуальні наукові дослідження
різноманітних соціальних процесів сучасного суспільства: Матеріали
міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 11-12 вересня
2015 року). – Одеса: ГО «Причорноморський центр досліджень проблем
суспільства», 2015. – 108с. – С. 67-69.
|
3
|
-
|
27.
|
Історичне
пізнання як засіб національної ідентифікації
|
друк
|
Роль суспільних наук у процесі
розвитку суспільства в умовах сьогодення: Матеріали міжнародної
науково-практичної конференції (м. Дніпропетровськ, Україна, 18-19 вересня
2015 року). – Дніпропетровськ: НО «Відкрите суспільство», 2015. – 112с. – С.
82-86.
|
4
|
-
|
28.
|
Зміна
парадигми історичного пізнання в умовах полікультурного суспільства
|
друк
|
Вісник ХНПУ ні. Г.С. Сковороди
«Філософія» / Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С.
Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2015. – Вип.45. Ч.2., 227с. – С. 215-222.
|
8
|
-
|
29.
|
Соціально-культурні
аспекти цивілізаційного діалогу
|
друк
|
Людина в умовах мінливості соціокультурного простору:духовно-практичний
вимір: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (3-4 червня 2016
року) – Мелітополь,- видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2016. – Ч.1.,
Концептуальні схеми самовизначення особистості у смисловому просторі
самовизначення. – 231с. – С.210-213.
|
4
|
-
|
30
|
Глобалізація: соціально-культурний аспект
|
друк
|
VERSUS: науково-теоретичний часопис / Мелітопольський державний
педагогічний університет імені Б. Хмельницького. – Мелітополь: МДПУ ні. Б.
Хмельницького, 2016. – Вип.1(7). – 106с. – С.36-41.
|
6
|
-
|
31
|
Історико-антропологічні аспекти
розвитку культурного діалогу у глобалізаційному вимірі
|
друк
|
Вісник Дніпропетровського національного університету «Філософія і
політологія в контексті сучасної культури» / Дніпропетровський національний
університет імені О. Гончара, 2016 – Вип. 2 (11) – 254с. – С. 4-12.
|
9
|
-
|
32
|
Теоретичні аспекти формування
полікультурних компетентностей в сучасному освітньому просторі
|
друк
|
Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні
проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих
дисциплін» - Х., 2016. – 236с. (С.78-87)
|
9
|
-
|
33
|
Історико-філософські аспекти
розвитку міжцивілізаційного діалогу
|
друк
|
«Освіта і доля нації». Філософія і педагогіка миру в Україні та сучасному
світі: Матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції (28-29
жовтня 2016 року) / Харк.нац. ун-т. ні. Г.С. Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2016.
– 250с. (С. 229-231)
|
3
|
-
|
34
|
Історична антропологія у вимірі сучасних
глобалізайійних перетворень
|
друк
|
Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку: Матеріали ІІ
Всеукраїнської науково- практичної конференції. 17 листопада 2016 р., м. Дніпро, ДОІППО. Частина І / Наук. Ред. О.Є.Висоцька. – Дніпро:
РоялПринт, 2016. – 270 с. (С. 44-46)
|
3
|
-
|
35
|
Філософські та історико-антропологічні аспекти
розвитку діалогу культур
|
друк
|
Культура України: традиції і сучасність (з
нагоди 25-річчя Незалежності України): Матеріали Всеукраїнської
науково-практичної конференції курсантів, студентів та молодих вчених.
– Х.: НУЦЗУ, 2016. – 268 с. (С. 259-261)
|
3
|
-
|
36
|
Философские и историко-антропологические аспекты
развития диалога культур
|
друк
|
Инновации
в технологиях и образовании: сб. ст. участников IX Международной
научно-практической конференции «Инновации в технологиях и образовании»,
18-19 марта
|
5
|
-
|
37
|
Формування
полікультурності – важлива місія національного університету
|
друк
|
Класичний університет у контексті викликів епохи
(Classic University in the Context of Challenges of the Epoch) : матеріали українсько-польської міжнародної наукової
конференції (м. Київ, 22–23 вересня 2016 року) / [уклад.: А. С. Філіпенко та
ін.]. – К. : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2016.(С.
303-304)
|
2
|
-
|
38
|
Теоретичні аспекти формування полікультурних
компетенцій в сучасному освітньому просторі
|
друк
|
Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди «Філософія» /
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. –
Харків: ХНПУ, 2016. – Вип.47 (ІІ). – 240с. (С.138-147)
|
12
|
-
|
39
|
Еволюція історико-антропологічних досліджень у
суспільно-гуманітарному пізнанні
|
друк
|
Вісник ЛНУ ім. І.
Франка /Львівський національний університет імені Івана Франка / Серія
Філософські науки - №18, - Львів: ЛНУ – 2016 р., 234 с. (С.101-109)
|
10
|
-
|
40
|
Антропологические исследования исторических
феноменов (на примерах трудов В. Зомбарта
и М. Вебера)
|
друк
|
«Ценности
евразийской культуры: духовность, традиции, экономические приоритеты
сотрудничества: EXPO 2017 «ASTANA». «Values of Eurasian culture: spirituality, traditions, economic cooperation priorities» Материалы международной научной конференции (Минск, 21 марта
|
4
|
-
|
41
|
Историко-антропологические исследования ментальности
|
друк
|
Инновации в технологиях и образовании:
сб. ст. участников X Международной научно-практической конференции «Инновации
в технологиях и образовании», 17-18 марта
|
4
|
-
|
42
|
Теоретичні аспекти формування полікультурних
компетенцій в сучасному освітньому просторі
|
друк
|
Історія і правознавство. № 1-2 (461-462) – Х.,- «Основа» - С.8-12.
|
5
|
-
|
43
|
Ментальные смыслы
исторического познания
|
друк
|
Вісник Львівського університету
/Львівський національний університет імені Івана Франка /
Філософсько-політологічні студії. - Випуск № 10, - Львів: ЛНУ – 2017 р., 194
с. (С.92-98)
|
6
|
-
|
44
|
Організація науково-дослідницької роботи як умова підготовки
конкурентоспроможного випускника.
|
друк
|
Матеріали ІХ Міжнародної
науково-практичної конференції «Актуальні проблеми методики навчання історії,
правознавства та суспільствознавчих дисциплін» - Х., 2017. – 121с. (С.58-66)
|
7
|
-
|
45
|
Організація науково-дослідницької роботи як умова підготовки
конкурентоспроможного випускника.
|
друк
|
Історія та правознавство. № 2 (50)
– Х.,- «Основа» - С.2-5.
(електронний формат на сайті http// jornal.оsnova.com.ua)
|
4
|
-
|
46
|
Дослідження цивілізації у історико-антропологічному вимірі.
|
друк
|
Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди «Філософія» / Харківський національний
педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2018,-Вип.50, 263с.
– С.95-105
|
7
|
-
|
47
|
Теоретичні концепції філософсько-антропологічних і філософсько-історичних
досліджень культури
|
друк
|
Актуальні проблеми філософії та соціології: науково-практичний журнал /
Національний університет «Одеська юридична академія» – Одеса, 2017. Вип. 20.
– 170 с. – С. 156-158.
|
3
|
-
|
48
|
Проблемні питання дослідження прикордонних територій у історичному
пізнанні.
|
друк
|
Вісник Львівського університету
/Львівський національний університет імені Івана Франка / Філософсько-політологічні
студії. - Випуск № 16, - Львів: ЛНУ – 2018 р., 238 с. (С.94-101)
|
5
|
-
|
50
|
Фасилітація як специфічний вид діяльності сучасного вчителя
|
друк
|
Матеріали ІVМіжнародної
НПК «Гуманістична
філософія освіти як складова успішних посттоталітарних трансформацій» (6-7-
грудня 2018 року)/ Харк.нац.пед. ун-т ім.. Г.С. Сковороди. – Харків: ХНПУ,
2019, - 136с. (с.118-120)
|
3
|
-
|
51
|
Створення
здоров’язбережувального освітнього середовища у Харківській гімназії №65
|
друк
|
«Педагогіка здоров’я»: Збірник наукових
праць ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції., - Харків, - 804 с.,
(18-19 травня 2018 року м. Харків).С.347-348
|
2
|
-
|
52.
|
Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного
вчителя
|
друк
|
Матеріали X Міжнародної
науково-практичної конференції «Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та
суспільствознавчих дисциплін» (16-17 листопада 2018 р., м. Харків). – Х.,
2018. – 120 с. (с.105-113) |
9
|
-
|
53
|
Формування культурно-антропологічного ракурсу досліджень в соціальній
історії
|
друк
|
Вісник Львівського університету /Львівський
національний університет імені Івана Франка / Філософсько-політологічні
студії. – Випуск № 20, - Львів: ЛНУ – 2018 р., 228 с. (С.109-115)
|
7
|
-
|
Немає коментарів:
Дописати коментар