Шановні відвідувачі! Вітаю Вас у моєму блозі! Бажаю приємного перегляду. Сподіваюсь, що блог буде цікавий усім відвідувачам!

ДРУКОВАНІ РОБОТИ

ДРУКОВАНІ РОБОТИ


Список
друкованих праць
Чаркіної Тетяни Іванівни
з/п
Назва
Хар-тер
робо- ти


Вихідні дані

Обсяг
Співавтори
1
2
3
4
5
6
1.      
Становлення «німецької історичної школи в політекономії» (др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.).
друк
Збірник наукових праць. Серія «Історія та географія». – Х.: Майдан, 2006. – Вип. 21-22. – С. 74-77.

4
-
2.      
Німецька історіографія другої половини ХІХ століття про джерела первісного нагромадження капіталу
друк
Збірник наукових праць. Серія «Історія та географія». – Х.: Майдан, 2006. – Вип. 24. – С. 41-45.

5
-
3.      
М. Вебер та В. Зомбарт про вплив релігійного фактору на зародження капіталізму
друк
Збірник наукових праць. Серія «Історія та географія». – Х.: Майдан, 2007. – Вип. 28. – С. 233-237.

5
-
4.      
Розвиток капіталізму в Німеччині наприкінці ХІХ –на початку ХХ століття у працях В. Зомбарта
друк
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – Луганськ: «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2008. – Вип. 15 (154). – С. 250-256.
7
-
5.      
Ґенеза капіталізму в німецькій історіографії другої половини ХІХ – початку ХХ століття
друк
Збірник наукових праць. Серія «Історія та географія» / Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. – Х.: Планета-Прінт, 2008. – Вип. 33. – С. 106-111.
6
-
6.      
Становлення «німецької історичної школи в політекономії» др. пол. ХІХ – поч.ХХ ст.).
друк
Програма та анотації доповідей Міжнародної наукової конференції «Краєзнавство і учитель – 2006» / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. – Х.: Майдан, 2006. – С. 10.
1
-
7.      
Німецька історіографія другої половини ХІХ століття про джерела первісного нагромадження капіталу
друк
Програма та анотації доповідей Міжнародної наукової конференції «Краєзнавство і учитель – 2007» / Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. – Х.: Вавилон, 2007. – С. 41.
1
-
8.      
Німецька історіографія другої половини ХІХ – початку ХХ століття про ґенезу капіталізму
друк
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених «Шевченківська весна. Історія». – Вип. VІ : У 2 част. / Редкол.: проф. В. Ф. Колесник (голова), к.і.н. Ю.В. Латиш (відп. секр.) та ін. – Ч.2. Праці аспірантів та студентів : У   2-х т. – Т.2. – К.: СПД Цимбаленко Є.С., 2008, – С. 203-205.
3
-
9.      
Вернер Зомбарт про капіталістичний розвиток Німеччини у ХІХ столітті
друк
Матеріали четвертої Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток наукових досліджень – 2008» – Полтава : ІнтерГрафіка, 2008. – Т.4. – С. 86-88.
3
-
10.  
Вебер про вплив релігії на зародження капіталізму
друк
Матеріали п’ятої Міжнародної науково-практичної конференції «Наукові дослідження – теорія та експеримент – 2009» – Полтава: ІнтерГрафіка, 2009. – Т.4. – С. 96-98.
3
-
11.  
«Німецька історична школа» другої половини ХІХ – початку ХХ століття про ґенезу капіталізму

рукопис
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук за спеціальністю 07.00.06 – історіографія, джерелознавство та спеціальні історичні дисципліни. – Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2011.- 203с.
203
-
12.  
Гуманізація освіти – найважливіший фактор соціальної стабільності
друк
Освітньо-наукове забезпечення діяльності правоохоронних органів і військових формувань України. Серія: Психолого-педагогічні науки. V Всеукраїнська науково-практична конференція (7 грудня 2012 року) / Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. – Хмельницький: Видавництво національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького, 2012. – 248с. – С.209-210.
2
-
13.  
Формування творчої особистості фахівця у вищому навчальному закладі
друк
Пожежна безпека: теорія і практика: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Черкаси: АПБ імені Героїв Чорнобиля, 2012, - 491с. – С. 447-449.
3
-
14.  
Погляди Макса Вебера на зародження капіталізму
друк
Збірник наукових праць. Серія «Історія та географія» / Харк. Нац.. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків: Колегіум, 2012. – Вип.46. – 270с.- С. 59-63.
5
-
15.  
Активізація пізнавальної діяльності курсантів на заняттях з правових дисциплін шляхом застосування активних методів навчання
друк
Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми технічних та соціально-гуманітарних наук у забезпеченні служби цивільного захисту» Черкаси: АПБ імені Героїв Чорнобиля, 2013.
3
-
16.  
Активізація пізнавальної діяльності курсантів на заняттях з правових дисциплін шляхом застосування активних методів навчання

друк
Засоби навчальної та науково-дослідної роботи: збірник наукових праць. / за аг. ред. В.І. Євдокимова і проф. О. М. Микитюка / Харк. нац. пед. ун-т. Г. С. Сковороди. – Харків, 2013. – Вип. 40. – 256с. – С. 235-245.
11
-
17.  
Формування ключових компетенцій випускника вищого навчального закладу у сфері цивільного захисту
друк
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: Збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Сбруєва / СумДПУ ім. А. С. Макаренка – Суми, 2013. - №1 (27). – 467с. – С. 285-293.
9
-
18.  
Впровадження компетентнісного підходу у навчальний процес вищого навчального закладу
Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка і психологія:
сучасні тенденції та чинники розвитку» (1-2 лютого 2013 м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2013. – 100с. – С.97-98.
2
-
19.  
Гуманизация системы образования: состояние и перспективы
друк
Инновации в технологиях и образовании: сб. науч. Трудов участников VI Международной научно-практической конференции «Инновации в технологиях и образовании» (17–18 мая 2013 г.): в 4 частях. / Филиал КузГТУ в г. Белово. – Белово: Изд-во филиала КузГТУ в г. Белово, Россия; Изд-во ун-та «Св. Кирилла и Св. Мефодия», Велико Тырново, Болгария, 2013. – Ч. 3. – 404 с. – С. 400-403.
4
-
20.  
Антропологическая направленность исторического познания как вызов современности
друк
Инновации в технологіях и образовании: сб. учасн. участников VII Международной научно-практической конференции «Инновации в в технологіях и образовании», 28–29 марта 2014 г.: в 4 ч. / Филиал КузГТУ в г. Белово. – Белово: Изд-во филиала КузГТУ в г. Белово, Россия; Изд-во ун-та «Св. Кирилла и Св. Мефодия», Велико Тырново, Болгария, 2014. – Ч. 4. – 288 с. – С. 137-141.
5
-
21.  
Історичне пізнання як засіб національної ідентифікації
друк
Актуальні проблеми філософії та соціології: зб. Наук праць / Національний університет «Одеська юридична академія» – Одеса, 2015. Вип. 5. – 229с. – С. 204-207.
4
-
22.  
Антропологізація історичного пізнання в період постмодерну
друк
Гілея: науковий вісник: зб. Наук праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. -  Київ, «Видавництво «Гілея»», 2014. –Випуск 89 (№ 10). – 467с. – С. 210-214.
5
-
23.  
Методологічні підходи досліджень ментальності
друк
Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди «Філософія» / Харківський національний педагогічний університет он. Г. С. Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2015. Вип.44. – 254с. – С. 108-118.
11
-
24.  
Антропологічна інтерпретація історичного пізнання
друк
«Освіта і доля нації». І. Кант і Г. Сковорода: уявний діалог у сучасних соціокультурних контекстах: Матеріали ХV міжнародної науково-практичної конференції (26-27 вересня 2014 року) / Харк. Нац.. пед. Ун-т он. Г.С. Сковороди. – Харків, ХНПУ, 2014. – 283с. – С. 265-268.
4
-
25.  
Методология исследований ментальности
друк
Инновации в технологиях и образовании: сб. тр. Участников VIII Международной научно-практической конференции «Инновации в конференція и образовании», 5-6 марта 2015 г.: в 4 ч. / Филиал КузГТУ в г. Белово. – Белово: Изд-во филиала КузГТУ в г. Белово, Россия; Изд-во ун-та «Св. Кирилла и Св. Мефодия», Велико Тырново, Болгария, 2015. – Ч. 3. 342 с. –С. 217-222.
6
-
26.  
Роль історичного пізнання у формуванні національної ідентичності
друк
Актуальні наукові дослідження різноманітних соціальних процесів сучасного суспільства: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 11-12 вересня 2015 року). – Одеса: ГО «Причорноморський центр досліджень проблем суспільства», 2015. – 108с. – С. 67-69.
3
-
27.  
Історичне пізнання як засіб національної ідентифікації
друк
Роль суспільних наук у процесі розвитку суспільства в умовах сьогодення: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпропетровськ, Україна, 18-19 вересня 2015 року). – Дніпропетровськ: НО «Відкрите суспільство», 2015. – 112с. – С. 82-86.
4
-
28.  
Зміна парадигми історичного пізнання в умовах полікультурного суспільства
друк
Вісник ХНПУ ні. Г.С. Сковороди «Філософія» / Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2015. – Вип.45. Ч.2., 227с. – С. 215-222.
8
-
29.  
Соціально-культурні аспекти цивілізаційного діалогу
друк
Людина в умовах мінливості соціокультурного простору:духовно-практичний вимір: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (3-4 червня 2016 року) – Мелітополь,- видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2016. – Ч.1., Концептуальні схеми самовизначення особистості у смисловому просторі самовизначення. – 231с. – С.210-213.
4
-
30
Глобалізація: соціально-культурний аспект
друк
VERSUS: науково-теоретичний часопис / Мелітопольський державний педагогічний університет імені Б. Хмельницького. – Мелітополь: МДПУ ні. Б. Хмельницького, 2016. – Вип.1(7). – 106с. – С.36-41.
6
-
31
Історико-антропологічні аспекти розвитку культурного діалогу у глобалізаційному вимірі
друк
Вісник Дніпропетровського національного університету «Філософія і політологія в контексті сучасної культури» / Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара, 2016 – Вип. 2 (11) – 254с. – С. 4-12.
9
-
32
Теоретичні аспекти формування полікультурних компетентностей в сучасному освітньому просторі
друк
Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін» - Х., 2016. – 236с. (С.78-87)
9
-
33
Історико-філософські аспекти розвитку міжцивілізаційного діалогу
друк
«Освіта і доля нації». Філософія і педагогіка миру в Україні та сучасному світі: Матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції (28-29 жовтня 2016 року) / Харк.нац. ун-т. ні. Г.С. Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2016. – 250с. (С. 229-231)
3
-
34
Історична антропологія у вимірі сучасних глобалізайійних перетворень
друк
Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково- практичної конференції. 17 листопада 2016 р., м. Дніпро, ДОІППО. Частина І / Наук. Ред. О.Є.Висоцька. – Дніпро: РоялПринт, 2016. – 270 с. (С. 44-46)
3
-
35
Філософські та історико-антропологічні аспекти розвитку діалогу культур
друк
Культура України: традиції і сучасність (з нагоди 25-річчя Незалежності України): Матеріали Всеукраїнської  науково-практичної конференції курсантів, студентів та молодих вчених. – Х.: НУЦЗУ, 2016. – 268 с. (С. 259-261)
3
-
36
Философские и историко-антропологические аспекты развития диалога культур
друк
Инновации в технологиях и образовании: сб. ст. участников IX Международной научно-практической конференции «Инновации в технологиях и образовании», 18-19 марта 2016 г.: / Филиал КузГТУ в г. Белово. – Белово: Изд-во филиала КузГТУ в г. Белово, Россия; Изд-во ун- та «Св. Кирилла и Св. Мефодия», Велико Тырново, Болгария, 2016. – Ч. 3. 429 с.(С. 359-363)
5
-
37
Формування полікультурності – важлива місія національного університету
друк
Класичний університет у контексті викликів епохи (Classic University in the Context of Challenges of the Epoch) : матеріали українсько-польської міжнародної наукової конференції (м. Київ, 22–23 вересня 2016 року) / [уклад.: А. С. Філіпенко та ін.]. – К. : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2016.(С. 303-304)
2
-
38
Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі
друк
Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди «Філософія» / Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2016. – Вип.47 (ІІ). – 240с. (С.138-147)
12
-
39
Еволюція історико-антропологічних досліджень у суспільно-гуманітарному пізнанні
друк
Вісник ЛНУ ім. І. Франка /Львівський національний університет імені Івана Франка / Серія Філософські науки - №18, - Львів: ЛНУ – 2016 р., 234 с. (С.101-109)
10
-
40
Антропологические исследования исторических феноменов (на примерах трудов В. Зомбарта и М. Вебера)
друк
 «Ценности евразийской культуры: духовность, традиции, экономические приоритеты сотрудничества: EXPO 2017 «ASTANA». «Values of Eurasian culture: spirituality, traditions, economic cooperation priorities» Материалы международной научной конференции (Минск, 21 марта 2017 г.) – Белорусский национальный технический ніверситет, 2017, -303с. (С.80-83)
4
-
41
Историко-антропологические исследования ментальности
друк
Инновации в технологиях и образовании: сб. ст. участников X Международной научно-практической конференции «Инновации в технологиях и образовании», 17-18 марта 2017 г.: / Филиал КузГТУ в г. Белово. – Белово: Изд-во филиала КузГТУ в г. Белово, Россия; Изд-во ун- та «Св. Кирилла и Св. Мефодия», Велико Тырново, Болгария, 2017.
4
-
42
Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі
друк
Історія і правознавство. № 1-2 (461-462) – Х.,- «Основа» - С.8-12.
5
-
43
Ментальные смыслы исторического познания
друк
Вісник Львівського університету /Львівський національний університет імені Івана Франка / Філософсько-політологічні студії. - Випуск № 10, - Львів: ЛНУ – 2017 р., 194 с. (С.92-98)
6
-
44
Організація науково-дослідницької роботи як умова підготовки конкурентоспроможного випускника.
друк
Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін» - Х., 2017. – 121с. (С.58-66)
7
-
45
Організація науково-дослідницької роботи як умова підготовки конкурентоспроможного випускника.
друк
Історія та  правознавство. № 2 (50) – Х.,- «Основа» - С.2-5.
(електронний формат на сайті http// jornal.оsnova.com.ua)
4
-
46
Дослідження цивілізації у історико-антропологічному вимірі.
друк
Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди «Філософія» / Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2018,-Вип.50, 263с. – С.95-105
7
-
47
Теоретичні концепції філософсько-антропологічних і філософсько-історичних досліджень культури
друк
Актуальні проблеми філософії та соціології: науково-практичний журнал / Національний університет «Одеська юридична академія» – Одеса, 2017. Вип. 20. – 170 с. – С. 156-158.
3
-
48
Проблемні питання дослідження прикордонних територій у історичному пізнанні.
друк
Вісник Львівського університету /Львівський національний університет імені Івана Франка / Філософсько-політологічні студії. - Випуск № 16, - Львів: ЛНУ – 2018 р., 238 с. (С.94-101)
5
-
50
Фасилітація як специфічний вид діяльності сучасного вчителя
друк
Матеріали ІVМіжнародної НПК «Гуманістична філософія освіти як складова успішних посттоталітарних трансформацій» (6-7- грудня 2018 року)/ Харк.нац.пед. ун-т ім.. Г.С. Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2019, - 136с. (с.118-120)
3
-
51
Створення здоров’язбережувального освітнього середовища у Харківській гімназії №65

друк
 «Педагогіка здоров’я»: Збірник наукових праць ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції., - Харків, - 804 с., (18-19 травня 2018 року м. Харків).С.347-348
2
-
52.
Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя
друк
Матеріали  X Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін» (16-17 листопада 2018 р., м. Харків). – Х., 2018. – 120 с. (с.105-113)

9
-
53
Формування культурно-антропологічного ракурсу досліджень в соціальній історії
друк
Вісник Львівського університету /Львівський національний університет імені Івана Франка / Філософсько-політологічні студії. – Випуск № 20, - Львів: ЛНУ – 2018 р., 228 с. (С.109-115)
7
-


Немає коментарів:

Дописати коментар