10 клас
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Лекція 24. Утвердження тоталітарного режиму в 1929-1939 рр.
https://znohistory.ed-era.com/m5/l24
1. Прослухати лекцію (3 частини)
2. Виписати дати, терміни вивчити їх.
3. Виконати тест в кінці теми.
Тема проекту «Розстріляне відродження: доля духовно-культурного і літературно-мистецького покоління 1920-х років в Україні.»
Для тих учнів, що будуть складати ЗНО з історії
1. Працювати за посиланням, слухати лекції, виконувати тести.
https://znohistory.ed-era.com/
https://osvita.ua/test/advice/60545/
(на весь період карантину)
10 клас
Всесвітня історія
§34-35, 36-37
Виписати дати, терміни вивчити їх.
С. 139 таблиця - виписати
Громадянська освіта
1. Ведемо щоденник (таймінг перебування у медіа)
. С. 103-110 читати, вивчити терміни
3. Що таке цензура. Шкільні медіа. Створюємо шкільні медіа. Практична робота: «Шкільні медіа». Розробити проект. Розмістити інформацію на час карантину!!!
4. С.110-116 читати відп. на питання.
5. Написати есе «Як сприймати мас-медіа і не стати жертвою маніпуляцій»
9-і класи Харківщинознавство
Написати повідомлення:
Тема. Характеристика галузей промисловості Харківщини.
Тема. Сільське господарство.
§47, 48,49
8-і класиХарківщинознавство
1. Проект. Розробити екскурсійний маршрут історичним центром Харкова
2. Провести заочну екскурсію визначними містами міста.
7-А,Б,В клас
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
1. Прочитати текст. Переглянути відео урок за посиланням
https://znohistory.ed-era.com/m1/l4
С. 170-171 виконати тематичне оцінювання (тести)
2. Прочитати текст. Переглянути відео урок за посиланням
https://znohistory.ed-era.com/m1/l5
1. Прослухати лекцію (1,2 відео)
2. Виписати дати, події вивчити їх.
3. § 20-21читати, переказувати
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
§26 опрацювати
1.Виписати дати, терміни, переказувати за планом.
Відповідати на питання
7-Б,В клас
Вчимося бути громадянами.
1. Тема. Школа, яка нам не байдужа.
Для злагодженої роботи у школі, класі кожен має виконувати свою справу. Складіть план роботи для вирішення якоїсь справи у школі, класі. Заповніть таблицю:
Вид діяльності
Очікуваний результат
Термін виконання
2. Тема. Проблеми у школі та шляхи їх вирішення.
Напишіть твір-есе. Запропонуйте вирішення шкільних питань, які , на вашу думку, є проблемними.
6-і класи
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС)
1. Переглянути відеоурок , скласти план до нього.
https://www.youtube.com/watch?v=pF3Lz0ChuLk&list=PLv6ufBUWdRi3moWGDYLjB8WcI-7dV4c6Y&index=16
2. Прочитати підручник, § 47- 48.
3. Виписати дати.
________________
2.1.Переглянути відео. Відповісти на питання «Що зробило римську армію непереможною?»
ttps://www.youtube.com/watch?v=Npw8E9xFkWQ
3.2. Написати повідомлення Гай Юлій Цезар (додаткове завдання)
5-А,В, Г класи
ВСТУП ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
1. Написати розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник установлений у рідному місті.
2. § 19 читати, виписати і вивчити терміни.
3. Завдання творчого рівня. Написати повідомлення «Видатна історична особа. Роль в історії» (будь якого періоду).
https://www.youtube.com/watch?v=zNFUqradyV4
Немає коментарів:
Дописати коментар